Typiskt....!

Här var man trött som en gnu igår kväll o gick därför tidigt o la mig. Vad är straffet för det,..? Jo, huvudvärk :/ Sov jätteskönt men idag vid kvart i nio när jag kommit till skolan fick jag huvudvärk....känns så jävla bra när man för en gångs skull lagt sig i tid och sovit bra. Sitter på bibblan, lånat böcker om hedersmord. Ska ju bli mitt ämne på sista religionsuppgiften. Hittade också en bok jag blev nyfiken på att läsa "Hinsehäxan" , handlar om en kvinna som suttit i flera svenska fängelser för olika brott. Ska bli jätteintressant att läsa...frågan är dock hur jag ska hinna...är skittrött och har mkt att göra. Tre arbeten, eller fyra om man ska räkna in projektarbetet. Men det är jag förhoppningsvis färdig med alldeles strax.

Har tänkt kika i affärer på stan innan jag går hem, eventuellt kolla på vantar. Så jädra kallt om händerna på morgonen. ska också lägga ett par vantar i bilen, det är svinkallt att hålla i ratten tidigt på morgonen om man ska iväg.

Senare idag ska jag försöka skriva inledningen på den där välsignade uppsatsen i samhällskunskap. Hade mer än gärna slopat den uppgiften.Hellre uppgiften om regionen än det där iaf.

Hade svenska idag, första gången (som ja kan minnas iaf) att man lämnar in instuderingsfrågor. jaja, får väl maila över dem till läraren. Dessutom blir jag grymt utled på den där kommunisten, inte läraren, en annan. "Sverige blir ett nytt u-land med regeringen"  Hur stora odds är det för att något sådant skulle inträffa, va? Inte speciellt stora....Vilken jäkla töntar det finns...

***********
Är trött, måste snart äta. Åt middag vid halv ett men börjar bli hungrig igen. . Nåja, har skrivit svenskan, läst o besvarat frågor på kapitlet om EU på samhällen, och läst på inför religionen. Ska plöja psykologin och kanske lite arbete oxå. Vill verkligen arbeta på så jag blir färdig med det snarast möjligt. Ska väl försöka åstadkomma syftet på uppsatsen i samhällen. Och..*pust* region-uppgiften. Tänkte snoka efter fakta på det ikväll iaf. Både uppsatsen och det känns faktiskt som rätt onödiga uppgifter. Det jag tycker mest illa om är att uppsatsen måste ha sådana som jag inte nyttjat på länge, dvs det där om radavstånd och fotnoter. Bläää.

Och min rygg värker som fan! :S Har lust att bara pausa tillvaron, åka till ett spa o bara koppla av. Tänk att ha haft ett badkar hemma nu, att få sjunka ned i ett hett bad och bara slappna av.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback