Storm, strömavbrott, och räkningar..

Kul va? Igår när jag äntligen fick igång internet och skulle skriva ut lite faktasidor för psykologi och samhäll, så blev det strömavbrott! Kolsvart i hela lägenheten och även hela gården låg i mörker. Trodde strömmen skulle komma efter kanske en halvtimme. Nädå, timme efter timme gick och tillslut gav jag upp. Surt gick jag o la mig, fanns ju inte ett piss att göra. Hade jättesvårt att somna, varför vet jag ej. Klockan 01.00 kom strömmen, massa lampor tändes i hela lägenheten, jätteskönt att få hela rummet upplyst då man sover :( Vaknade med ett ryck och fick irra runt i lägenheten för att släcka. Sedan sov jag kasst resten av natten, jävla skitström till att försvinna o sen störa min sömn. =(
De gick ut igår och idag med att en hisklig höststorm är på väg.....Ehh, ja hittills har jag då inte märkt av den. Solen har skinit i dag och himlen är blå...? Dessutom blåser det knappt något.
Och så hade vi en enorm summa av sammanlagda räkningar idag, länge sen vi hade en sån dyr månad. Usch.


Har städat som ett freak igår och lite idag. Thomas ska ha sina gamla klasskompisar här på återträff, middag. Själv blir man förvisad ur lägenheten, så för mig blir det bio. =) Går med Jimmy och ska se "Djävulen bär Prada". Ska dessutom ta bilen till bion ;P Idag är det exakt tre veckor sedan jag körde upp. Tänk, nästa fredag är det en månad sen. :O

Nu tänkte jag få lite skolarbete gjort. Men kan inte skriva ut för Thomas håller på o mixtrar med stationära och den måste vara igång för att utskrift ska kunna ske :S Så jag får göra lite annat under tiden....

Hade projekttimme idag, vilka konstigheter han pratar om. På gymnasiet babblade vi knappast om variabla tablåer eller Gannt scheman. Inte vad jag kan minnas iaf ..hahaha!! och en japansk rapport över quality house(??!!) (nej, den var inte skriven på japanska, utan engelska...:P )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback