Körkortet klart!!!

Ääääntligen! Som jag väntat, sltit, och våndats över det där kortet. Nu idag, vid halv elva tog det slut på eländet; jag godkändes på uppkörningen.  Han hade inga anmärkningar på min körning, vilket gladde mig extra mycket. I really nailed this time!
Jag blev nästan ett vrak då han sa "du är godkänd", jag skakade och nästan snyftade till av lättnad. Sedan ringde jag till varenda kotte som stod mig nära, först pappa. Han blev jätteglad och grattade mig. Min bror skrattade och utbrast glatt "Grattis".  Min svärfar sa "jag sa ju att du skulle fixa det" och han var också superglad för min skull.
Jag har varit som en skakad kolsyreläsk hela dagen, först bubblig av nervositet, sedan helt förvirrad och skakig, sedan överlycklig. Fortfarande omtumlad....:)

Kört har jag gjort också, oh ja, bort till skolan, och till Thn.
********'
Nu ska jag däremot snart duscha och det ska inte dröja alltför länge innan jag ska sussa. Lär somna mycket lätt idag. Knuten i magen är borta och livet känns lätt. Luften går att andas på ett annat sätt ;P

imorrn måste jag seriöst ta tag i en del skoluppgifter. eftersom jag varit distraherad av uppkörningen hela veckan, så har inte mkt vettigt gjorts. Men jävlar, det ska det bli ändring på!

Nu har jag och Tigi snart en dejt i duschen.  Yeah.

Kommentarer
Postat av: netza

!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATTIS !!!!!!!!!!!!!!!

Nu kan du köra hit! Haha.

Postat av: Seb

Grattis!!!!!!!!!!!!!!!1

2006-10-08 @ 23:37:22
URL: http://flackigaogon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback