Jävla huvudvärk! :(

Vaknade idag runt nio med huvudvärken från helvetet. Och nej, jag har inte supit till kvällen innan. Var ju ute o körde, damn it! Dessutom är jag oförmögen att få baksmälla, har aldrig fått någon sådan. Hur som helst stoppade jag i mig en Ipren, åt frukost. Sedan körde jag upp Thomas till sin pappa, för att efter det dra ut till Torp. Handlade lite mat och en krok till min morgonrock. Min förra trillade ned och vägrades sättas fast efter det....
Helt underbart att köra!! Skickade in min egna skiva i cdspelaren och vred upp ljudet. I love it! =) Och ute på Torp parkerade jag som en Gud. Gick hur lätt som helst , strosade runt på Torp lite också. Besökte Jysk, för att titta på nackvänliga kuddar. Lite dyra, men sån måste jag skaffa. Går bananas annars. Sedan gick jag lite inne på HM, kollade väskor på Wedins. Fanns bara tråkiga, antingen enorma väskor (jag skulle själv kunna få plats i den) eller också små så att högst ett risgryn får plats.. :/ 

Så slutligen handlade jag mina varor och sedan drog hem. Åhh, det var ren njutning att slippa busshelvetet. Slippa skrikiga barn, gamlingar som blockerar gången med sina rollatorer, matkassar o allt möjligt. Dessutom slipper man ju stanna överallt pga busshållsplatser! ;) Tycker faktiskt, konstigt nog, att sitta ensam i bilen känns helt naturligt. Dessutom "lär" jag mig fan så mkt mer, jag tvingas ju ha hela ansvaret själv. innan kunde någon annan "hjälpa" mig att hålla koll.
Känns iaf hur bra som helst! =)

har nyligen ätit och svalt ytterligare en Ipren. jävla huvudvärk, jag får det sällan, men när det väl inträffar så är det outhärdligt...

Förresten råkade jag läsa
detta. Det är ju ren skandal. Stackars människa, nyss utexaminerad och så inträffar det här. Livet är så himla orättvist och hemskt ibland. Jag uppskattar min hälsa något oerhört.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback