I wont let it destroy me!

Nix. Den här gången vägrar jag deppa ihop, jag ska hålla humöret uppe och tänka positivt. Sedan kan man också se det såhär: jag kan inte påverka mer än vad jag försöker. Men jag kan inte låta bli att störa mig,...just nu är man efterklok och man borde gjort si och så. Men vad kan man göra åt det nu? Nothing! Man får helt enkelt bara börja om. Hoppas iaf att jag får krängt mina böcker innan eller strax efter jul. Ska få sexhundra för dem sammanlagt. Inte ett öre mindre, and thats it.
Har gjort färdigt regionuppgiften men kämpar med enkätskiten. Lånade en bok idag om det, urtrist. Bekostade mig iaf lyxfika på Yerba, det förtjänade jag. ;P

Dagens vill ha: Oj, massor, långärmade tröjor, nya jeans, en velourdress, och ny brun mascara
Dagens smink: Brun mascara, kajal, och puder
Dagens frisyr: Försökte desperat sno ihop en tofs av mitt korta hår.
Dagens tråk: Enkätfrågorna. *snaaark*
Dagens godaste mat: Ehh, mat? Snarare fikan på Yerba, tänk er kladdkaka med bonbonglasyr. Mmm
Dagens motion: Gick både ned till stan och hem igen...
Dagens sysslor: Tvättat, pluggat, lånat bok, pratat med vägled.centrum
Dagens läsning: Regionförhållande i Ruhrområdet och Enkätmetodik. ...:/
Dagens snyggaste: En Guess-plånbok , wow..!
...och kvällens sysslor nu: vika tvätt och göra klart en del uppgifter.

Imorrn blir det kanske, kanske en resa till Tanum. Jag tänkte äntligen köra dit upp, många babblar nu om att det ska bli halka och snö. Tvivelsamt, här är det runt tolv plusgrader och ösregn. Dessutom "skulle" det ha kommit storm i helgen, och den stormen såg vi fan inte röken av. Men iaf, jag ska köra upp dit, såvida vädret är vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback