Höstarrangemang

Höstarrangemang
 
Kände mig pysslig och gjorde detta. Det är ett ljus som brinner, ifall ni undrar över ljust i lyktan. Annars har jag tagit mörkmörklila sand, höstlyktor, kanelstänger, någon slags skivad frukt, någon typ av nöt (de där vita runda), stjärnanis, och blommorna är av plast.
Blev rätt nöjd, men det var ett jäkla pillande.

Idag gjorde jag svenska redovisningen, gick fint. Men jag tycker nu i efterhand att jag kunnat gjort det bättre. Många av de andra hade verkligen jättebra kollage. Men jag hoppas vi får fler sådana uppgifter.

Förresten hade jag en hemsk morgon, först försov mig. Sedan fick jag stressa i mig en tallrik yoghurt med flingor. Tvätta mig, borsta tänder, på med kläder. Mitt i allt var jag tvungen att besöka internet-banken. Sedan fick jag panikpacka allt jag skulle ha, och det där jäkla stora pappret för svenskan skulle ju med också. När jag kommit halvvägs till parkeringen inser jag att jag glömt plånboken. Arrrggh! Sprang tillbaka o hämtade den. Väl nere på på parkeringen har en nån jävla epa traktor(?!!) ställt sig såpass långt ut från parkeringsraden att jag inte kunde köra ut! Så jag fick backa en bra bit ned på parkeringen för att sedan kryssa mellan andra bilar. Gaah! Överlag har jag varit med om två tokskallar i trafiken idag, en åkte "slalom" mellan mig o en annan bil, jag fick stampa på bromsen annars hade han klippt min motorhuv. en annan körde mot rött i stan, stadsbussen höll på att kollidera med fanskapet :o
Galningar det finns......

Skulle förresten vara urmysigt med en trädgård just nu, speciellt inför Halloween. Tänk att få karva ur pumpor och sätta dem lite varstans i trädgården. :) Vackert


Ätit en smörgås just nu, tänkte röja upp lite på vardagsrumsbordet och fixa lite här. Sedan tänker jag ägna tid åt mitt arbete. Ska även läsa psykologin



Kommentarer
Postat av: Camilla

Fin kreation! Jag trodde först att det var choklad där på också innan jag kollade närmare... antar att chokladsuget är ganska stort nu...!

Postat av: Channy

Tack! jag älskar blomsterarrangemang och såna där dylika grejer. Plantagen hade jättefint och stort utbud av dekorationer,stenar, ljus, sand, och mkt mer. haha, vilket trodde du var choklad? kanelstängerna är väl det "sötaste" i det där...:P

2006-10-17 @ 22:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback