Positiva listan

Eftersom det är november och allmänt trist så skriver jag en lite uppmuntrande lista på roliga grejer som händer fram igenom

* Fixa tårta o kakor till älsklingens födelsedag. Köpa present oxå
* Att bilen snart är hemma igen
* Inget mer stönigt övningskörande, för nu har jag haft körkortet i en och en halv månad. Wihooo! =)
* Börja julpynta, det kliar i fingrarna redan nu :)
* Utnyttja mitt presentkort och köpa en ny gardin
* Julbord arrangerat av Thomas arbetsplats. Ska ha svart, glansig klänning, mörka strumpor, höga stövlar och lockigt hår...wiiieee ;)
* Fira jul, något stressigt, men hej..det firas ju iaf. Älskar lax och choklad..haha
* Fira nyår, lär bli djävulskt tråkigt. Men damn, vad jag vill vara uppklädd!
* Åka till Teneriffa!! En vecka som man slipper ifrån vardagen, lovely

Annat positivt:
* som sagt, körkortet fixat
* Verkar lovande angående betyg i skolan
* Använda nya tröjan imorgon, svart,vit,grå-randig. :)
* Har numera bredare sökmarginaler angående jobb, pga körkortet! =)
* Åtminstone färdig med 2 arbeten för skolan
* Är frisk och har hälsan i skick....sånt är ovärderligt
* Känner mig belåten med mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback