Neej :S

Tror att jag håller på att bli förkyld, har knappt sovit inatt pga av halsont. Det har värkt som fan i halsen, har vaknat flera gånger och knappt kunnat somna om. Var uppe kring två tiden och hinkade i mig honungsvatten, försökte också desperat hitta halstabletter. Fanns inte en enda i hela lägenheten..! Slutade med att jag svalde en Ipren och försökte sova. Har iaf sovit skitkasst, kanske 3-4 timmar. Har varit i affären och skaffat halstabletter, Fischermans. Allt annat är otänkbart, möjligen något från apoteket men det stället har ju stängt idag. Fattar inte vad det är för puckon som stänger både sjukhusets apotek OCH det nere i stan?! Tror dem att man vill åka ända till Torp när man mår pyton för att köpa några sketna tabletter?!!

Måste få skrivit ut mina arbeten idag, skrivaren här hemma strejkade i fredags och när jag försökte skriva ut allt på skolan så strejkade skrivaren där. :S Jävla tekniska grejer. Men idag ska Thomas försöka hjälpa mig att skriva ut eländet. Vet inte ens om jag kan gå till skolan imorrn, värker min hals lika infernaliskt imorgon så lär jag bli hemma. Också typiskt, måste ju redovisa region-uppgiften + diskutera enkäten med läraren.


Usch nu mår jag uselt, har ingen febertermometer men är nästan helt säker på att jag haft feber hela natten också. Varit olidigt varm i kroppen. Igår var jag iaf duktig och läste vidare i  klassikern vi läser för svenskan. Läste en del av det vi har på provet näst-nästa vecka också. Herrejävlar, vad mycket det var. Bara sidorna om Strindberg var mycket. Känner att jag borde läsa vidare om det, men har ingen ork. Och inte undra på det, när jag knappt fått sova på hela natten.

Nej, jag får väl försöka fortsätta kurera mig. mår as...=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback