Jag lever!

Har bara inte orkat/hunnit blogga på ett par dagar. Har varit äckligt trött och inte känt mig så bra heller. Troligen vädret som nu börjar sätta sina spår. Har pluggat en del också, skrivit på religionen idag och gjort färdigt svenskan. Får se om jag hinner skriva på ett arbete också. Är iaf grymt nöjd över att ha stökat undan psykologi-arbetet, blev fem sidor. Hade inte räknat med mer än max tre kanske...men men..där ser man!

Tänkte egentligen skriva av mig lite om reaktioner jag fått på att t.e.x ansvara för sitt eget liv och detta med regeringen och det. Men jag orkar inte ta det nu. Men var lugna, Sverige kommer säkert fortsätta curla befolkningen.

Så, vad har jag gjort de senaste dagarna? Pluggat, förståss, umgåtts med Thomas, åkte upp till pappa i onsdags. Var lite läskigt att köra på motorvägen då det blåste så kraftigt den dagen. Det ryckte och slet i bilen, vid Dingle-motet fick jag nog och svängde av. Tog gamla vägen hem, det var betydligt lugnare. hahaha, kände mig något dum vid Rabbalshede, hade bestämt för mig att påfarten till motorvägen låg på höger sida. Så jag åkte alltså rätt förbi påfarten som låg på vänster sida istället...:P Jag fick åka en bit vidare och vända, hade inte mycket till val :P Hade missberäknat tiden till Tanum så jag kom jättetidigt, pappa o jag hade ju en tid som vi skulle träffas och äta på. Först åkte jag till mammas gravplats. Det var så jävla kallt den dagen, hade fått slänga med min dunjacka och den kom väl till pass då. Efter besöket till kyrkogården blev jag rastlös, på måfå körde jag till Grebbestad. En urtrist kusthåla, men hade en plan om att se mig omkring där och sedan köpa en tidning att läsa. Jag körde dit och hamnade på en affär som sålde sjukt snygga kläder, bäst av allt; de hade rea på MASSOR. Tröja för 59 kr..hur ofta hittar man sånt? Jag plockade på mig tre plagg, två tröjor med blixtlås och ett gråsvart-randigt linne. Blev mycket belåten.

Sedan gick jag in på Konsum mittemot och köpte en tidning och satt i bilen och läste ett tag. Senare drog jag upp till Tanum och träffade pappa. Att köra hem var heller inga problem, den vidriga vinden hade mojnat så jag slapp uppleva det som om bilen skulle lyfta på motorvägen. :P

Var hemma i UA vid femtiden. Skönt, märks att jag verkligen stadgat mig här nu. Längtade "hem" då jag var i Tanum och drog en lättnadens suck då jag blåste över Grytingebackarna på motorvägen, alldeles innan avfarten till UA. =)

Nu ska jag strax kolla på tv. Ska försöka lägga mig i något sådär vettig tid ikväll, behöver verkligen sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback