Hur kunde jag vara så dum?

Och tro att jag skulle få sova en hel natt ifred? Har vaknat säkert sju ggr, hostat och skramlat med halsen. Varit lika igenkorkad som en vinflaska i näsan. Och ingen nässpray hemma, trodde jag skulle få spader. Så första jag gjorde efter frukost och dusch, så var det att besöka apoteket. Tog både sprayen och näsdukar. Halsen gör inte alls ont längre, däremot nyser jag som en dåre var tionde sekund.
och mitt i allt detta ska jag försöka ta in massvis med fakta om svenska författare...buuuu! :S
Tanten på apoteket sa att även hon drabbats av förkyldningen, att den också anföll henne helt oväntat. Men att den var kortvarig, kan ju hoppas på att min också är det....

Har ätit nyponsoppa, vet inte vad jag ska göra. enligt fönuftet ska man plugga, men jag är såå trööött. Ögonen svider lite och näsan ska vi inte ens prata om. Fy faen.

Jag vill sova.....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback