Fått på mailen

Fick en kul grej av Jeanette på min mail, och såklart så svarar jag på dem! Idag har jag läst svenska igen, och fått reda på hur jag ligger till i svenskan. Låg rätt bra till faktiskt, fast redovisningen hade haltat lite. Nåja, jag är nöjd iaf




sooo, here we go!


Fyra saker om mig - Saker som du kanske eller kanske inte vet om mig.


A) Fyra jobb som jag haft:

1. Butiksbiträde Cervera (egentligen praktik.men skitsam)

2. Butiksbiträde Jysk  ( också praktik...)

3. Städerska Hotell Carlia
4. Disk/städare Riverside Restaurang


B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:

1. Pirates of the Carribean (ettan och tvåan)

2. Romeo & Julia

3. Titanic

4. Mastermind, Wallander


C) Fyra platser jag har bott på:

1. Tanum

2. Uddevalla

3.  Göteborg

4.  hmmm..räknas fem dagars vistelse i Prag, på skolresa? Hotellboende? :P




D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:

1. Top model (Amerikanska, hell no till svenska versionen)

2. Close to Home

3. Navy CSI

4. Dokussåpor där rika och orika tävlar, så dråpligt!


E) Fyra platser jag har semestrat på:

1. London

2. Stockholm

3. Prag

4. Köpenhamn



F) Fyra Webbsidor jag besöker "dagligen":

1.
www.expressen.se

2. www.lunarstorm.se (jaja, men "Channy" är legendarisk där...)

3. www.tjuvlyssnat.se

4. Olika roliga bloggar....


G) Fyra favorit-maträtter:

1. Potatisgratäng och grillat kött

2. Kinamat

3. Tacos

4. Pommes frites och kyckling




H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:

1. Långt bort från stan....

2. I ett varmt land..

3. I en häftig stad som NY eller London, Paris

4. På ett spa...mmm, massage!


Fyra vänner jag tror kommer svara:


1. Emma
2. Netza
3. Sedan vet  i fan....vet knappt vilka som läser min blogg
4


Jävla idiot, fick nyss reda på att psykologi ligger förlagt idag! istället för fredag!! Jag ska ju iväg nu. När skulle jag upplysas om det här tycker dem? Och så någon jävla morsa "men det är studier, man får ta sig tid" säger någon som inte gör ett skit hemma och inte fattar något. Dränk dig. Jag har PMS den här veckan så you better shut up!


Kommentarer
Postat av: Jonas Persson

=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback