Eländet fortsätter

Arrgh! Sov inatt men vaknade vid sju och nös, nös, nös och ja...nyste ännu mer. Ringde svenska läraren och sa att jag blir hemma. Hon sa att hon verkligen hörde hur sjuk jag var.......
Det löjligaste med förkyldningar är att dem faktiskt inte alls är farliga eller livshotande. Ändå känner man sig fullständigt slutkörd, jag plockade ur diskmaskinen förut. Bara en sån sak fick mig att bli helt vimmelkantig. :S Och man nyser, fan det är så det skakar i väggarna, man snyter litervis med snor, hostar och känner sig varm i hela kroppen. Och allt beroende på ett virus i luftvägarna....(!)

Såg på "Survival of the Richest" (minns ej exakt titel) igår. hahahahaha, vilka töntar de där rikemanspuckona var då! Det allra roligaste var när en av killarna menade; "Vi är rika, det är vi som styr, så är det bara".  Eller när en fattig och två rika krösusar skulle handla, budgethandla för max 400 dollar. Den rika grisen, förlåt, killen menade att så fort man handlar med fattiga så gnäller de alltid över priserna(!) Ehh, han tror liksom inte att beror på att dessa har LITE pengar att röra sig med? Och därav måste kolla priser och kanske klaga? Om man har ett par miljoner på banken så går man inte och jämför priser i affären, you dum ass! och nästa groda som hoppar ur käften på samma idiot; "jag kan inte äta sådant som fattiga äter, jag vill inte riskera att få någon köttsjukdom" ..och så babblade idioten vidare om "good food" och "bad food". säger en människa som aldrig lagar mat, handlar mat, eller ens VET vad vissa maträtter innehåller. Och sammantaget för alla rikingar; "jag vill bevisa att jag inte är så ytlig och korkad"
Jamen bevisa det då för fan, de skämmer ju bara ut sig.  Vilken trång värld de lever i. I feel sorry for you...
och just det ja, rikemanskillarna förstod inte varför de fattiga tjejerna var sådan "vrak",.....hm, kan inte de här rikemansidioterna tvingas leva de här tjejernas liv så får vi se vad dem tycker sedan? Att folk har pengar stör mig inte, men när folk förväxlar intelligens med hur mkt man har på banken, ja då blir jag jävligt förbannad!

Idag måste jag läsa, tänkte iaf plöja igenom något kapitel. Missar iaf inget på lektionen idag, de skulle bara ha genomgång inför provet. Skönt, då går jag iaf inte miste om något viktigt.
Åhh, jag bara nyser och snyter. I ett...:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback