Blogga istället

Åh, vad irriterad jag är nu. Skulle skriva den där bajsnödiga sammanfattningen, (varför i herrans namn göra TVÅ stycken för?!) men det går inget vidare. Blir jättelite text...och vad ska man göra? Får ju inte vara personlig, utan bara fakta. Känner mig mest som en papegoja som håller på o upprepar sig. :S Har iaf gjort färdigt psykologin. Imorrn måste jag rota vidare på biblioteket efter någon bra faktabok till samhällsuppsatsen. Har faktiskt skrivit några sidor på det igår, otroligt. Funderar ändå på att fylla ut teoridelen lite till. Måste också få ut mer enkäter till folk på skolan.
Så idag blir det mest plugg hemma.

Imorrn tänkte jag försöka handla de två sista klapparna och så hinna bibblan innan lektionen. Eftermiddagslektion imorrn ju, wonderful *INTE*  Och på lördag blir det troligen fest. Sista festen med Emma i så fall. ;(  Men den här gången slipper vi ett visst arsle och så den där paranoida människan. Skönt!

Gjorde andra svenskaprovet igår, gick säkert åt fanders. Hade ju knappt hunnit plugga pga att helgen blev hysterisk. Men jag gjorde mitt bästa iaf. Sedan fikade jag med Emma på stan, hahaha, vad hon är härligt rolig. Det är faktiskt sällan jag träffar människor med humor som är så lik min egen.. och faktiskt sällan jag träffar någon vars personlighet intresserar mig. Men sån är Emma :)

Nu är också bilen tillbaka och helt lagad, om vi bortser trasslet med bagageluckan. Den måste fortfarandes öppnas manuellt. Larmet vi satt in verkar vara bastant och rejält. Och det är ju too bad för dig, din jävla looser som var inne i bilen. Hoppas det var lönt o sno något som högst var värt en sketen tusenlapp! För dem pengarna kanske du kan köpa dig ett liv? Jävla gris.


**************'
Håller på o sysslar med samhällsuppgiften, nämligen frågor om klimathotet och till hjälp har vi fått länken till Aftonbladets sida om detta. Läste detta och jag blir inte förvånad,
Bush! Det är obegripligt att den människan fått stanna såpass länge vid makten, han är ju helt galen. På bilden liknar han en apa. Hahaha




 


Kommentarer
Postat av: Jonas Persson

Bra!

Postat av: Channy

ehh.vilket..nåt specifikt lr?

2006-11-30 @ 20:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback