Almost there....

Snart, snart är förkyldningen helt över. Kom på att detta har varit en vecka då jag helt varit hemma, vilket i sin tur bidragit till att jag "tappat" dagarna. igår trodde jag det var lördag. Idag kändes det först som söndag. Men till veckan blir det rutiner och ordningen igen, nice!

Har antecknat en massa för svenska provet, har precis läst det vi skulle läsa för psykologin. Ett ganska kort kapitel om minnet. Var iväg en sväng till Torp också och innan dess var jag i stan och lämnade igen massa böcker till bibblan. Himla skönt att slippa ha böckerna om Prag kvar hemma nu, o böckerna om heder o allt det där. Stadsbiblioteket firade 20 år idag vilket gjorde att det var en jävla massa folk där. Överallt sprang det ungar och kön till återlämning var flera mil. Tydligen hade dem ett program för alla aktiviteter och tårta serverades. Jag åt ingen, jag är fortfarande inte kry och jag mådde uselt på biblioteket i allt sorl. Sedan kan det ju tilläggas att Torp om helgerna är överbefolkad, men idag var det nästan värre än vanligt. Hjorder av människor rörde sig i köpcentrat, jag hatar folk som låter sina ungar ränna runt som små orkaner. Jag vet inte hur många jag nästan trampade på, eller som sprang rakt in i mig. :/ Och folk med kundvagnar! Aahhh, varför MÅSTE folk ta en kundvagn á la GRANDE och köra runt i alla affärer för? Inte heller har dem vett att gå åt sidan, nä, mitt i vägen går dem och gärna stannar framför en.

På HM hade de extrapris på alla mascaror från Maybelline, perfekt, tänkte jag som ville införskaffa Unstoppable brun, istället för svart. Det fanns ingen brun alls. På Lindex hade dem den däremot, fast till ordenarie pris....såklart :(
Letade efter silikondroppar till håret, men hittade inte det heller. Silikondroppar är något som gör att håret inte spretar och ser slitet ut. Fick det hos frisören en gång och det var suveränt. Dessutom gör det håret sammetslent ;)

Nu ska jag harva lite svenska  igen. Måste läsa texterna igen tror jag..*snaark*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback