Söta plåster och våtservetter!

Skar mig på brödkniven imorse och upptäckte att bara ett plåster fanns kvar. Så när jag var nere på HM hittade jag dem sötaste någonsing; rosa snobben-plåster! :) Köpte även en liten paket våtservetter, har kommit på att sånt är jättebra att ha i väskan. Man vet aldrig vad för snusk man kan få på händerna under dagen.

Har varit på trafikskolan och på bibblan. Lånade två böcker denna gången med,
"Flickan med majblommorna" och " Polisen och den döde på holmen Grå". Den sistnämnda boken är lite rolig, den utspelar sig nämligen i Strömstad där jag pluggat. Roligt att känna igen sig.

Mötte Julie utanför HM och hon såg både pigg och fräsch ut. Fick lite uppdatering om folk vi kände och vi pratade en stund. Sedan var jag tvungen att gå vidare.
Nu ska jag börja läsa i någon av mina böcker, sedan ska jag börja steka pannkakor! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback