Slösa lr Shopoholic Extra?

Hjälp!
På senaste tiden har jag shoppat som faaan, har handlat kläder från HM, köpt en klocka, byxor, smink och .....Jag minns inte allt ens.
Och idag bokade jag ett dyrt frisörbesök. Oh my...var ska detta sluta....?

Jag har förresten bara en dag kvar på jobbet. HURRA!!! Jag mår prima. Och idag när jag lämnade stället mådde jag förträffligt. Väl ute möttes jag av ljummen vind och härlig sol.

Intervjun gick bra...och som tur var slapp jag de typiska frågorna. De där "Vad är dina bästa egenskaper" och sånt. istället fick jag berätta lite om mig själv, vad jag jobbat med och var. Vad jag gör på fritiden och sånt.


Nu ska jag ta tummen ur och ladda min mp3-spelare med somrig musik. Typ Gyllene Tider och sådant trevligt.
Längtar något hysteriskt efter mitt körkort. Vill, vill, vill HA!!! Nu!
Så himla frustrerande alltihop.

Måste ta tag i saker nu. Jag vill bara ifrån jobbet först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback