Rena lyxen...

Upptäckte ett paradis gällande smink i helgen; tradera! Inte kunde jag anat att dyra märkesprodukter såldes för så låga priser! Har hittat märken som Chanel, Lancome, MAC, Dior, osv....för mer än halva priset! Suveränt ju..!

Och igår ropade jag in de här
ögonskuggorna ,färgerna är förvisso lite starka..men det är eye-dust så man behöver ju inte använda mycket av dem. Tyckte de var så somriga och härliga.

Vidare har det inte hänt mycket. Jobbade på Carlia i torsdags och i söndags. Varit på Ams och grejat med stämplings-papprena. Blev (som vanligt) irriterad på de lama människorna där. När jag var där i förra veckan och mottog papprena fick jag budskapet; "Är det något du undrar över, så är du välkomna tillbaka.." Och ja, jag hade några frågor angående blanketten. När jag väl möter någon där, möts jag av kommentaren "Jaa..det där ju är Akassans jobb att svara på"
Jamen, för Guds skull! Här får jag en uppmaning att komma tillbaka ifall det är något och så får man höra det där! Jag tappade tålamodet en aning och sa som det var, att jag inte lyckats få ta på Akassan utan då vände mig till Ams. Hur skulle jag annars göra? Gissa mig till vad som skulle skrivas och sen kanske få göra om hela skiten?
Jag är så pisstrött på Ams kassa service!!

Idag har jag inte gjort mycket. Varit ganska lat, faktiskt. Och kallt ute är det också. Har lagt ett brev på postlådan, slängt sopor, vikt tvätt och så har man duschat. Måste äta snart.
Har spanat efter mer snygga sminkprylar på Tradera. Blev så irriterad igår, det var såhär nära att jag kammade hem en Diormascara! och likaså ett Clinique-gloss i färgen Raspberry Tint...men icke. Någon mer lr mindre snodde det framför ögonen på mig ......! :/

Åhh...nu vill jag ha maaat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback