Mer död än levande...

Gode gud.
Nu har jag kommit på ytterligare en sak med mig, att aldrig lägga mig senare max två kanske. i annat fall, blir jag helt borta dagen efter. Har mått dåligt, hungrat och törstat. Var tvungen att jobba också.
Kvällen igår blev ok, bortsett från en ragata och ösregn senare framåt natten. Usch...

Detta irriterar dig;
* Människor som envisas med att sitta bredvid en, på bussar, trots att massa andra säten är lediga.
Det slår heller aldrig fel att personerna luktar illa.

* Otrevlig personal i affärer.
Jag är kund, right? Ert jobb är att serva mig och visa god min.

* Att upptäcka att man köpt fel storlek/färg/modell
Gaaah. Besvikelse!

* Regn
Behöver jag säga mer?

* Sura pensionärer
Det är inte mitt fel att ni saknar sysslor om dagarna.

* Att upptäcka att man fått fel mat.
Är det utan championer så ska det inte vara några där heller!

* Mobilen dör precis då man måste använda den
No comments,....

* Att ha hyrt en film som är urkass
Man försöker och försöker, men man tappar tråden hela tiden alternativt gäspar.

* Att tappa sitt favort-örhänge, hårspänne, solglasögon, osv...
Vissa prylar är så personliga och går perfekt ihop med ens stil, sånt vill man inte tappa!!


* Folk som inte ser skillnad på mitt och ditt
Är det kleptomani eller bara kronisk klåfingrihet? Ge fan i mina grejer!

* När ett blixtlås, knapp, snöre, brister/går sönder på något nyinköpt
Och jag hatar att sy

* Att man alltid, på något vänster, lyckas sig klä sig antingen för varmt eller för kallt.
Oh, jag önskar vi hade ett jämnt och soligt klimat året om

* Folk som inte spolar efter sig
Eeehh,jag behöver väl inte utveckla mig mer där va?

* Folk som nyser rakt ut.
Nys gärna, men inte över köttdisken, fruktendisken eller värst; på mig!!


* Folk som blir aggressiva och rent av skit-otrevliga på fyllan.
Ni blir samma varje gång, lär er av era misstag och sup mindre


Måste nog sova nu. Annars stupar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback