*loving it*

Herregud!! vilka sköna dagar det varit nu. Helt underbart. Soligt, och varmt! Bortåt 20 grader och lite mer än så..tror jag bestämt.

Idag har jag haft en riktig glidardag! =) Gick upp vid kvart i tio, klädde mig, lockade håret och plockade fram mina solglasögon. Mina kläder bestod av grön kjol från Inchi, solgult linne á la HM, och svarta ballerinor. Vi besökt Kicks och HM i stan, på Kicks tror vi att vi har hittat en fin parfym åt Thomas. Och jag fick ett sååå sött linne av Thomas på HM. Svart med prickar, och som "knyts" framtill. Tänk er Babydoll-klänning, fast som linne..så hajar ni kanske mer.
Längtar till att få använda det. Tänker iaf använda det på en eventuell grillfest här fram igenom........:)


Annars då? Jo, har städat och fixat på balkongen. Torkat av alla utemöblerna, ställt i ordning dem. Har även ställt ut vissa krukväxter för att de ska få sol och luft.
Handlat mat också, lite grann iaf. Ska laga kycklingrätten i ugn, den med chilisås och ris till. Mmm....
Sedan blir det jordgubbar till efterrätt.


Slutade ju arbetet igår. Blev jättehäpen, för jag fick nämligen en present! Två ljusstakar i glas, såna där som man kan öppna och lägga i personliga prydnadssaker såsom snäckor, blommor..etc...
Jag begriper mig bara inte på deras resonemang, och det gäller på många punkter. bland annat denna om anställningen. "du har varit så duktig och jobbat så hårt. Vi har tyckt jättemycket om dig"
Eh..jaha? Och varför anställa någon annan då?
Men skit samma. Jag mår bra och trivs med livet nu.

Efter jag slutat så städade jag ur skåpet, slängde mina äckliga, trasiga skor. Sedan kavlade jag upp mina jeans till knäna, slog på mp3spelaren och gick i ljummen vind längs kajen intill stan. :)

Jag älskar sommaren. Låt den bli lång ...och het

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback