JIPPIEEEEE!!!!!

Fan vad roligt!! Jag provade att googla på mitt nick här, Channy. Jag hamnade på första sidan, näst högst upp. Det innebär, go vänner, att jag är ganska läst. För efter vad jag hört, så ska en internet -sida/sajt som besöks ofta hamna "högre och högre" upp, på googlelistan. Jag är verkligen superglad! Det känns jätteroligt att vara läst. Ska försöka fixa plats på bloggtoppen också. Haft lite problems med det.

Jaha ja, Carola kom med i finalen ikväll också. Jag trodde det hela tiden också, hon är på något sätt sjävskriven. Ikväll var väl inte Danmark med, men ni ska veta..deras låt är rätt häftig. Medryckande på något sätt. Och just det ska en schlager vara. Det ska vara en låt som fastnar lätt, trallvänlig.

Nu ska jag sova. Vill åtminstone försöka komma upp i tid imorrn. Sedan ska vi få ett tittöga till dörren imorrn, hatar att inte kunna se vem som står på andra sidan. Det ringde på en eftermiddag, jag var skiträdd för att det skulle stå något psyko på andra sidan. Och nästan, det var en skum tavelförsäljare som tryckte upp en lapp framför mitt ansikte. Jag var trött och hungrig, så jag babblade fram på spanska att jag inte förstod hans skylt. Karln gav upp och gick. ;P

Åhh..denna månad har varit oerhört seg, måste jag tillägga. Det tycks aldrig bli den 25;e. En vecka återstår. Måtte den gå fort.

Sova nu. ...men måste nog ta en tallrik flingor först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback