Gonatt

Mmm, ska sova strax. Är trött och dessutom uttråkad av att sitta vid datorn. Imorrn väntar, förhoppningsvis, ännu en varm och trevlig dag. Måste ringa dem där.
Åh. Jag kan väl tänka mig att harva igenom A-kursen....men jag behöver då tid, tid, tid. Och hjälp. Det är bara så.

Och årets fulaste plagg/accessoar måste vara Trucker-kepsen. Ni vet, den där kepan som typ bara ligger löst på huvudet. Den ser också, i många fall, ut att vara för stor för huvudet.
Sanslöst fult. Bort!


Imorrn hoppas jag på en lugn dag, utan massa ärenden och spring. En dag då man får röja lite här hemma, kasta skräp, gå ner till källaren med vinterskor, vinterjackor etc..., Tänk, vad mycket plats det blir i hallen när jag får undan allt det!

Köpte förresten en ny hårprodukt idag. Clay´n play från Wella. Ett slags...hm..vax...fast inte den där vanliga, feta sorten. Den här är mer sträv och går mer in i håret. Ger fin volym och stadga.

Frågade Thomas förut om jag är bränd på ryggen. Det kändes nämligen så, lite svett och ömt nästan. Men han såg inget. Hrm. Känner jag min hud rätt, så måste jag snart börja bruka solkräm. Speciellt när jag börjat vara mer ute vid vattnet.....

Men nu måste jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback