Det ni!

Jaha, ja. Helg då igen. Nu börjar det märkas att man varit ledig en tid. Har lite svårt att skilja på dagarna ibland.
Har en del jag ska göra idag, skicka in lakanen i torktumlaren, ska handla lite mat, vika tvätt, och nu närmaste ska jag duscha. Blev sent igår, vi tittade på två filmer
"The Fog" och Wallander "Fotografen" ...oss emellan tyckte jag Fotografen var den sämsta Wallander-filmen av dem alla.  Platt och tråkig liksom.  The Fog var däremot härligt kuslig. Gillar den sortens filmer, Ghostship är också en favorit.


Och igår lade jag vantarna på en Chanel-foundation, det var jättenära att den blev snodd framför ögonen på mig, men icke! Är jättenöjd, även om foundations helst ska provas först så ser nyansen ut att vara som dem jag brukar ha.

Och på torsdag får man pengar. Äntligen! Den här månaden har nog varit det segaste jag upplevt på riktigt länge.
Ska börja fylla i kassakort också. Borde duscha nu. Och när jag får pengar borde jag införskaffa detta
* Sockar
* Hårspännen
* Hårsnoddar

Sådant som skulle behövt köpas för lääänge sen. Men det är så grymt tråkigt att shoppa sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback