Dagens tönt-problem

Aarrgh! Har ett fånigt problem inför kvällen, vet inte vad för kläder man ska ha. Dessutom blir det ju kallt framåt kvällen. *suck* Kunde inte Sverige haft 30 plusgrader året om? Eller är det bara jag som mår pest och pina under vintertiden? Och är det bara jag som tycker alla, inklusive mig själv, ser piggare, snyggare och fräschare ut sommartid?
Hur som helst lutar det åt min rosavit-randiga tshirt och en kofta. Får väl ta med en scarf ifall det börjar dra kallt.
Usch, nu kommer det otäcka mörka moln på himlen också. =(


Varit och handlat, våra skåp började nästan eka så det var dags :P Sedan har vi införskaffat en grill. Hoppas det bara går att skruva ihop den ganska snabbt.

Och igår var vi på ett stort badhus i Borås. Ganska kul, fast vattnet kunde gott varit varmare. Frös som fan. Deras bubbelpool var däremot ljuvligt varm och skön.

Nu ska jag snart dra från datorn. Måste fixa maten, ska ha schniztel och ris. Mmmm :) Och efterrätt består av Mums-mums. =P
Måste städa ur min väska, jag är en sån där "samlare" som samlar på mig kvitton, papper, tuggummi-papper, och mycket mera. Ska packa upp Lacoste-parfymen jag köpt till Thomas också.

So long, people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback