Bränd och het

Ni kanske minns inlägget i lördags? Det om kläd-ångesten? Efter att jag skrivit det inlägget började jag att locka håret. Och råkade bränna mig! Blev ett ganska litet bränn-märke vid sidan av pannan, hårfästet. Men fan, vad ont det gjorde. Det sved och jag pinades. Jag trodde det räckte att svalka med lite "efter sol"-grejs.
Men idag, när jag satte upp håret såg jag att märket var ganska ilsket rött. Och när jag petade på det lossnade lite hud, uuuäääh!! Så, var otroligt försiktiga med era värme-tänger till håret. Det kan bli en smärtsam historia annars. Tursamt nog blev märket litet och det syns inte mkt....men ändå. Pure Pain!


Och idag pirrade magen extra mycket då jag fick en avi på posten. Min
Fendi-väska hade kommit. Kunde inte hålla mig hela vägen hem, utan tjuvkikade på den direkt. Den var jättefin! Seriekortnummer, och info-lappar och allt var med. Har inga skäl att tro att den är oäkta.  Och rymmer mkt gör den! Skulle dock önskat en ytte-pytte lite mindre storlek plus att handtagen gärna hade fått vara längre. Men, jag tycker den är jättefin ändå. och väldigt praktisk. Så nöjd!!


Har jobbat idag med. Var lite svettigt på slutet, men det gick bra ändå. Många trevliga, goa människor som ska extrajobba i sommar. Men, jag glömde fråga om min lediga vecka! Å andra sidan glömmer jag mkt nu för tiden. Var helt vimsig på jobbet bland annat.
Ska sova snart. Måste dock läsa lite först. Har kommit in i boken "Bränningen" nu och den är faktiskt riktigt spännande.
Imorrn borde jag masa mig till trafiksskolan, men jag orkar verkligen inte det. Har varit iväg flera dagar på raken nu, hade varit skönt att få vara hemma och ta igen sig. Men jag får se hur jag gör.

Natti, natti!


Ha, läs detta förresten. Dagens mest dummaste, tror jag bestämt

"Jag ska också sluta läsa bloggar (förutom vissa) eftersom jag blir arg (inte avundsjuk för fem öre) men ärligt talat, tjejer vill hävda sig för andra tjejer hela tiden. Åh, idag köpte jag en ny Hermés väska. Åh, idag köpte jag en ny Fendi Spy Bag. OKEJ, sjukt mycket congratulations men är man under 20 år ska man inte äga en sådan väska. Man ska jobba sig till en väska (ifall man nu vill ha en sådan). Dessutom har jag kommit på en grej, tyvärr står det redan i nya Cosmopolitan, men jag har tänkt på det förut. Vissa tjejer klär sig för att andra tjejer skall tycka de klär sig snyggt , medan vissa tjejer klär sig för att killarna skall tycka det är snyggt"

Jaså, ska man "jobba" sig till en dyr väska, skor, kläder, whatever? Jag har ett sparkonto och därifrån tog jag pengar till min dyra väska. Så vad vet denna människa om andras ekonomi? Dessutom har säkert 9 av 10 kopior på design-väskor, so what is the big problem? Och Cosmopolitan? hahahahahahahahahaha
Who gives a shit, vad dem skriver och tycker
? Har man en hjärna så går man efter man själv  tycker är snyggt och vad man personligen trivs med. Vilket jävla larv!




Kommentarer
Postat av: Netza

Vad är det för fel på Cosmo? :)

Postat av: Channy

inget fel alls, egentligen. tycker det är småtöntigt då man låter en tidning influera en såpass mkt att man börja gå efter vad den skriver. Jag läser VR men med är det inte sagt att jag tycker dem har rätt hela tiden.....

2006-05-30 @ 15:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback