Blondin...

Jao, nästan är man det iaf ;) Frisörbesöket blev bara bra, känns lite ovant att vara såpass ljus igen...efter att ha varit ganska mörk det senaste. Men, jag är nöjd och frisyren känns bra.

Gjort massor idag. Först frisör, sedan ner till Riverside för att lämna arbetsgivarintyget + fylla i mina senaste arbetstimmar. Glömde ju det i fredags.
Sedan upp till trafiksskolan, men där emellan fick jag klämma i mig en ostfralla på Kocks. Annars hade jag svultit ihjäl.
Kikade in på Body Shop innan jag satte kursen vidare mot Einars. De hade fått in en jäkligt snygg ögonskugga. Fyra, matchande skuggor med lite glitter i. :) Ska köpa det och deras nöt-body butter fram igenom. 

När jag kom hem hade min klocka kommit, den var jättefin. Enda anmärksningsvärda var att jag tyckte att remmen var något bredare än jag föreställt mig. Men, skitsamma. Kan ändå inte göra något åt det.
Hade fått flera brev, ett från AMS som meddelade om något torrt möte och det andra från Komvux. Jag blev så jävla irriterad när jag öppnade brevet. Vadå komplettera, liksom?! Med VAD? De är inte direkt detaljerade. Åhhh......det blir säkert som jag befarat....*suckar*
Måste lösa det imorrn. Hade tänkt att ta det lugnt imorrn och få vara hemma, har varit på språng både idag och igår. Men nu måste man säkert ranta ned till Vägledningscentrum och grejer.....:S

Har inte hört något från Mcdonalds. Väntar mig inte det heller. Folk är ju usla på att höra av sig.

Annars håller sommarvädret i sig. Idag har varit riktigt hett, mycket mer vindstilla idag. Och då, då blir det varmt!!
Nu ska jag skutta ut på balkongen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback