Åskan

Det har åskat som bara tusan här idag, och regnet har öst ned. Jag var tämligen grinig på vädret eftersom jag tvingats varit ute en del. Har bland annat varit och gett Miranda mitt gratulations-kort till henne. Hon blev jätteglad, och berättade om hur hennes fest varit.

Hade tänkt att hinna med trafiksskolan, men det jäkla vädret satte stopp för det. Det har bokstavligen flutit vatten längs gatorna och enorma pölar har bildats överallt. Jag var dyngsur i skorna när jag kom hem. :(
Däremot varit på bibblan. Brydde mig aldrig om att läsa förra boken, den jag skrev om. Orkade inte med alla vidriga detaljer.
Så jag lånade två andra istället,
"Bränningen" och "Glasbruket" ...får väl se om dem är mer uthärdliga.

Var in en kort sväng på hälsokosten också, de har fått in Rosenserien´s deodorant nu. Den luktar jättegott. Synd bara att priset är trist.

Måste nog bli färdig med dammsugningen, ska till affären senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback