Allt står stilla...

Känt mig deppig under ett par dagar. förstår inte varför då jag inte har något att grubbla över eller må dåligt för. Känns bara så trist nu, allt står stilla, på något vis. Och det här satans vädret gör inte saken bättre. Regn, regn, regn, och ännu mer regn. Sedan blåser det halvt orkan också. :(

Jag vill så gärna ha sol och värme framför allt. Jag mår verkligen inget bra då vädret är trist. 
Kan inte sommaren bara komma tillbaka? Det var ju sååå skönt i början av maj!!

Har inte gjort mycket under senaste tiden heller, har kommit en bit in i boken jag lånade. Glasbruket började jag med. Första kapitlen var otroligt sega, men nu har jag kommit mer in i handlingen.
Fick mitt
Chanel smink på posten, ett läppglans och foundation. Läppglanset blev jag dock lite besviken på, färgen var lite för röd för min smak. Fast jag kan säkert blanda ut med mina andra gloss, så färgen blir ljusare.

Senaste;

Du åt;
- En piggelin-glass

Du gjort:
- Varit ute och gått en sväng,

Du köpt:
- En self-tan spray från L`Oreal

Du var arg:
- För några dagar sen, en korkad pensionär (som vanligt)

Du duschade:
- Igår, peelade mig och tog hand om håret också

Senaste filmen:
- Wedding Crasher...ojoj, skoj :)


**********

Och ja...jag har påtalat problemet tidigare..men hittade denna artikel hos Glamour-prinsessan. Himmel, man blir mörkrädd för mindre ju! Och allt bara för att hon driver en blogg om mode/smink och om sig själv. Säger bara en sak; jag polisanmäler direkt om någon dylik skit skulle uppkomma här. Det är noll-tolerans. Och ska någon prompt klaga, gör det på sånt jag skriver då. Inget annat.


Nu ska jag fortsätta läsa. Och senare fixa middag. Ugnstekt kyckling med ris idag. Gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback