We are the coolest.

Ha! Sökte nyss på Google och Altavista. På Google ligger jag näst överst. Och på Altavista hittar jag (om jag söker på "Channy") mig överst, fast i egenskap av mitt lunarkonto. ;P Sedan hittar man Anette "Netza" lika högt upp. Fast att folk läser henne är inte konstigt, så jädra skoj som hon skriver! ;)

Har inte gjort mkt idag. Rätt trist dag, trist väder. Blåst och mulet :( Varit ute och gått, bakat bröd(som blev lite smuligt...:(  ), plockade ur diskmaskinen och har nyss sparkat igång en tvättmaskin. Vad ska man göra...? Nu har man ju heller ingen tradig teori att plugga på. Övningsköra imorgon, Tjörn och Orust. I love to drive! ;)

Nu ska jag marinera kött, som ska på grillen senare. Och imorrn måste det handlas inför midsommar. Kommer väl vara en miljon människor i affären. Fast vi tar centrum istället för Torp, för där lär det vara rena kaoset. Ska försöka banta ner inköpslistan så mkt det går, delvis för pengarnas skull och sedan för att det ska gå fort att handla.


Lyssnar på
Cat5 nu. Funderar på om jag verkligen ska se "Close to home" ikväll. Måste upp tidigt imorrn ju.....:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback