Resumé & Idioter

Jaa, vädret blev väl som jag anat. Grått, soligt ibland och en djävulsk kall vind :(
Vi grillade flintastek och fixade klyftpotatis i ugn, blev riktigt gott. Fast det ska vara färdigmarinerad stek, det står jag fast vid.
Vi spelade även kubb och ett annat ganska kul spel. Drack gjorde jag knappt däremot, hade ingen lust direkt på det. Provade dock en ny sorts cider från Systemet. Var rätt god.
Vi fick förresten sovplats i husvagn, så jag slapp det vämjeliga tältet , dock var madrassen i vagnen såpass hård att jag vaknade med stela axlar och stel rygg.

På lördag slappade vi mest, sedan drog vi till
Lysekil på kvällen. Crusingen, där, you know. Det var tjockt av folk där och massa fina bilar. Men vinden var fortfarande kall och eländig. Fick gå med jacka ju :(
Vi åkte dock hem tidigt, Thomas var jättetrött och jag längtade hem till vår egna lägenhet. Det stämmer så bra att sin egen säng är skönast och att ha sitt eget badrum och allt det där....

Helgen har varit riktigt bra, frånsett en jävla idiot. Vad är du för någon egentligen? Är det mitt och Thomas fel att du super så du blir helt redlös och beter dig så mkt fjortis man bara kan bli? Är det vårt fel att ni inte kunde sova över?? Att ingen kunde bistå med skjuts till stan, mitt i natten, på midsommarafton?! Du är rent sorglig som försöker beskylla oss för saker som enbart är självförvållat. Och jag fick förresten reda på att ni inte alls ringde Christian....då tolkar jag det som att ert intresse, till trots, inte var så stort för att komma upp till festen. Eller hur?
Och nu sitter du och snackar goja på nätet om både mig, Thomas, och de andra. Så oerhört patetiskt.

Nu väntar en ganska trist vecka. Vet inte alls vad jag ska göra....:/ Kan inte köra, för Lennart är inte hemma, behöver ju inget plugg på teorin, eftersom den är färdig. Men på lördag börjar mitt schema iaf. Ska jobba fyra dagar och sedan vara ledig två..och så fortsätter det så. Trivs med det.

Kommentarer
Postat av: Tove

Vågar du ite ens skriva ut vem de är du tala r illa om så ska du inte ens öppna din mun!

2006-06-27 @ 20:34:28
Postat av: Channy

Ska komma ihåg det tills nästa gång, att skriva ut ditt namn alltså. hahahaha

2006-06-29 @ 17:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback