Nylackad :)

Idag har jag fixat en del saker. Bland annat så har jag beställt gardiner, blev vita iaf, de blå var slutsålda. (och nej, jag ska inte ha den där fula kappan, utan bara längderna)Fanns bara gröna kvar i den modellen. Och då skulle det smält ihop totalt med tapeten. Så det blev några tunna, vita istället.

Sedan försökte man ringa akassan, men det ungefär lika lätt som att finna nålen i höstacken. Jävla telefonköer! Vem har råd/tid att sitta i timtals för att prata med någon lam person från akassan?! Förbannat tröttsamt....får göra nytt försök imorrn.

Efter det pantade jag massa burkar och flaskor. Sedan drog jag ned på stan, gick till trafiksskolan och sedan till Åhléns. Använde premiechecken jag fått av dem. Köpte ett nytt nagellack, hittade en skön nyans; skiftar i olika kulörer. Nästan lite som korall-färger. ;) Sedan blev det ett par dovt blå pärlor till öronen. Och en ögoncreme från Nivea. Den sistnämnda var jag "tvungen" att ta, annars hade jag inte "fyllt" presentkortet.

Var en sväng förbi Yerba också. Var jättelänge sedan jag var där. De hade fått in massa smycken från Pilgrim. Synd bara att dem ska vara så satans dyra. Fanns några jättesöta hjärtan-örhängen. Tittade på ett trä-vindspel också. Skulle vara fint på balkongen...och ljudet är så härligt från dem! :)

Nu ikväll ska jag se på tv och kanske plugga. Fick samtal från Carlia förut, ska jobba både lördag-söndag. Hurra! Money, money....

Oh, and by the way; man ska akta sig för att gå i affärer, man blir hemskt sugen på somliga plagg. Hittade en såå snygg kortärmad, lös, randig tröja på B-Young, och Lindex hade ljuvliga underkläder! .....Can someone give me a million...or two? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback