Njuta

Såja. Då har man städat undan lite och hängt upp de nya gardinerna. Vad fina de blev. Iaf bra mycket bättre mot vad jag hade föreställt mig. Tänk er skira, tunna vita gardiner med lite blomtryck på. (, inga färger, bara konturer av blommor)
Lovely. Ser sådär somrigt och luftigt ut.

Nu ska jag bara njuta på balkongen och läsa lite. Borde laga mat senare, men har hjärntorka på vad i så fall. Har laxfiléer i frysen. Känner bara inte för fisk idag. Vet faktiskt inte vad jag är sugen på....:/
Ska se på filmen "
Trapped" ikväll, den med Charlize Theron i en av huvudrollerna. Tyckte handlingen liknade "Panic Room"...men jag vet inte. Är filmen dålig så är det ju bara att stänga av TVn :P

Nepp. Nu väntar läsning på balkongen, mmm....! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback