Much to do!

Vad det händer saker denna helg, ikväll ska vi på bio, -igen. Se på X-men. Och imorrn ska vi till GBG och på kvällen blir det grillfest. Det ni! Och på söndag ska jag jobba. Vill ha så många söndagar som möjligt, bara ob-timmar då ju!

Läst i min bok har jag gjort också, och städat i lägenheten. Svabbade nyss badrummet och igår fick köket sig en omgång. Åt middag för någon timma sen, grillade köttbitar, ris och kryddsmör. Mmmm.....
Måtte jag hinna duscha ikväll också.


Igår när jag bläddrade i VR fanns där ett uppslag med fina sommarklänningar. Klänning har aldrig varit mitt plagg, hellre kjol eller jeansshorts. Men nu blev jag sugen på en somrig, luftig klänning. Gult vore fint, eller varför inte ljusrosa? Såg en klänning av väldigt lös och ledig modell på
Emma Andersson på någon vimmelbild....en sån hade jag verkligen velat haft!
Fast, vad ska man med klänning till? i det här unkna vädret?`Idag har det blåst som faan och varit blygrått. Väntar bara på att regnskuren ska slå ned.


Var tvungen att besöka Apoteket idag. Min andra visdomstand, tandköttet runt den har börjat värka. Förbannade jävla tandkött!! Så jag fick införskaffa ett medel, någon slags munskölj som ska spola bort bakterier och smuts. Ändå har jag borsta noga därbak, vid tanden. =(

Åh. Är rastlös nu. Vill att diskmaskinen ska bli färdig, måste nämligen få igång torktumlaren. Att ha bägge maskinerna igång samtidigt kan man glömma, säkringen går direkt. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback