Laptop & Dior

Vi kommer att skaffa laptop, nice :) Kommer väl om två veckor ungefär!

Förkyldningen börjar ge sig nu, men bara något. Var helt väck både igår och i förgår. =/
Och så ska man arbeta i helgen, hoppas verkligen att man är pigg tills dess.
Vill också kvickna till för nu har solen tittat fram igen, hurra!! =)

Ska köpa nya skor till veckan, tänkte jag iaf. Antingen ballerina eller såna man bara sticker fötterna i.
Längtar till vårt skåp anländer också, är urtrött på röran i badrummet nu. Ska bli gott att få organisera upp allting.
Längtar till mycket just nu.

Idag kom äntligen min Dior-mascara, förresten. Ska bli spännande att prova något nytt.

Njet, får väl fortsätta att kurera mig.
Och till alla,ni vet väl om att ip-numret lämnas då ni lämnar kommentarer? Det i sin tur innebär att jag kan anmäla inlägg som innehåller ärekränkningar och annan smörja.
Ha det i åtanke, va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback