Fotograferad

Idag blev jag fotograferad för en artikel i Expressen. Mailade in min historia och mina upplevelser från usla Ams, och idag blev jag uppringd av en journalist på Expressen. ;) Jag skrev av två skäl till Expressen; delvis ville jag ha sagt vad jag fått stå ut med, sedan tror jag att om tillräckligt många ger sin syn på Ams (som hittills varit  hemsk) så blir det kanske snart förändring. Ams är ett stort, trögt tröskverk med personal som inte verkar bry sig ett dyft om sina kunder, sedan verkar de helt verklighetsfrånvarande. Vad annars ska man tro och tänka då de ger de ena dumma rådet efter det andra?! Som "tänk inte på pengarna, tänk på dig själv" ÖH? Ja, jag tror säkert min hyresvärd accepterar att jag skiter i hyran för att jag "tänker på mig själv". Herrejesus..vilka dårar...

Så i eftermiddag blev jag fotad, på balkongen. Det var en jättetrevlig fotograf, tyckte det var lite skoj att han åkte från GBG på studs för att fota lilla mig ;P Men så får han väl betalt därefter också ;P

Nu vet i katten, vad man ska göra. ...? Har extremt grusiga golv här hemma, borde dammsugas. Men samtidigt vill jag bara slappa. Det var en väldigt svettig dag på Carlia.
Imorrn hoppas jag på riktigt mkt värme, vi ska ut med båten och njuta. Tänker ta med oss picknickkorg och allt. Funderar på jordgubbar....och så något mer. Rätt gott med frukt och bär, inte så sött och man blir inte så förbaskat törstig av det.
Tycker om att vara ute till sjöss då det är stekhett på land. Så gjorde vi alltid när jag bodde hemma o då mamma levde. Vi drog iväg efter lunch, packade badkläder, filtar, något kaffebröd och så dricka. Sedan bar det iväg, ut bland kobbar och skär.
Kan verkligen sakna den tiden idag.....:/

Hoppas iaf på bra väder imorrn.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback