Finns det inget bättre?!

Har ni läst detta? Det är ju rent vansinne. Varför i herrans namn ska någon hyllas för denne krockat? Då kan vi ju sätta igång och att hylla rattfyllerister, de som parkerar fel, dem som utnyttjar handikapp-rutor utan tillstånd, de som kör mot rött..osv. Kan inte Sverige någon gång avsätta den här charaden som kallas för "Kungafamiljen"? De gör inget annat än notoriskt gör bort sig och det blir inga konsekvenser av det. Ge kungen böter, se till dem betalar sin jäkla bensin osv.
Och den hutlösa summan för att den där fåniga hyllningen skulle finnas. Lägg pengarna på vård, på dagis, på vägar, på gamla...ja...vad som helst men inte till någon som krockar!


Har också kört idag. Gick hur fint som helst. Känner mig så nöjd då. Och idag är det jättefint väder, men..jag måste nog städa här idag. Och det skulle bli varmt och skönt i helgen tydligen....och jag jobba både lördag-söndag. Men bara till klockan tre. Rätt skönt ju. Då återstår ju en del av dagen när man slutar.
Vad trött jag känner mig också, tror det beror på kudden..men sovit dåligt några nätter och vaknat med hiskligt ont i axlarna. :( måste fixa lägre kudde eller nåt sånt.

Näe..nu väntar tvätten :S och dammsugning. Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback