det blir en likadan i år!

Jahapp, go vänner. Det verkar bli en precis lika regnig och trist midsommar i år,-igen. Men vem förvånas? Jag kan faktiskt inte minnas mer än 1 midsommar som var riktigt fin, samma år som Thomas och jag träffades..samma år som jag tog studenten; 2003. Det var solsken och riktigt varmt den midsommaren.
Annars kan jag bara minnas regn, regn, regn och mulet på midsomrarna.
Vilken förljugen rapport det där om att vädret skulle bli jättesoligt och fint på midsommarafton. Okej, nu vet vi ju inte säkert om det blir så...men det lutar onekligen åt det hållet, regn och mulet alltså.....

Har övningskört idag! Går kanonfint, om vi bortser från någon sned parkering då :P Vill bara ha uppkörning nu, idag, nuuuu! :) Vill verkligen ha det överstökat.

Nu ska det kanske spelas kort och ätas godis. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback