Dåligt humör

Blir alltid på så kasst humör i samband med mens. Jag stör mig på allt, kan göra en höna av minsta fjäder och känner mig allmänt odräglig. Fy!
Mitt bankkort strejkade både igår och idag. Vad i helvetet är det om? Tydligen fler som råkade ut för det också. Och speciellt irriterande är det då man är helt barskrapad på kontanter. Har nästan aldrig sedlar i plånboken. Handlar i stort sett allt på kort. Mkt bekvämare. Slippa leta efter bankomater eller behöva knata iväg från butiken för att hämta ut pengar.
Nä, tacka vet jag kort.

Jobbade idag, fasade för vilken hetta jag skulle möta. Men det gick rätt smärtfritt ändå.  :) Ska arbeta på fredag nästa gång. Efter jobbet gick jag till trafikskolan. Teori är faktiskt något som borde receptbeläggas som ett starkt sömnmedel. Jag nästan slocknade vid datorn.

Hann med att kika runt i bokhandeln idag. Sugen på Marklunds nya deckare "
Nobels Testamente" och så blev jag lite dragen till Camilla Läckbergs "Olycksfågeln". Den utspelar sig i hålan Tanumshede där jag vuxit upp,haha! Av den orsaken kunde det vara lite kul att läsa den.

Min prenumeration på VR har gått ut. Osäker om jag ska förnya. Delvis på grund av intresse och delvis av ekonomi. inte så farligt dyrt..men ändå. Tåls att tänka på.

Har vandrat i mina nya shorts, både igår och idag. Åh, så mjuka och sköna de är! Vilken tur att jag köpte två par. Fast jag kunde gärna köpte sisådär fem par eller nåt :P
Hittade nya flipflop igår, på Lindex. Jättebekväma, fast dessa har remmar i tyg istället för plast. Nästan bekvämare så....
Min gamla började sannerligen gå på sista versen....

Vet inte vad jag ska göra nu. Trött! Gick upp tidigt för första gången på ett par dagar nu. Sånt blir man slö av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback