Channy never gave it up!

Jag är sååå lycklig. För ungefär en trekvart sedan blev jag godkänd på det jäkla teoriprovet. Som sagt, jag ger aldrig upp, när det är något jag vill ha eller har siktet inställt på. Aldrig! Och allt pluggande, allt slit, alla suckanden, alla svordomar och sena kvällar har äntligen gett valuta!
När jag var färdig med frågorna på provet och skulle klicka på avsluta provet, så var det med hjärtat i halsgropen. När texten "Godkänd" dök upp, stannade tiden kändes det som. Jag nästan flämtade till, stirrade som förhäxade på skärmen. Sedan började det kvillra i maggropen på mig.
Jag var färdig, det var över!
Aldrig mer traggla idiotiska bromssträckor, räkna på fordonsvikter eller annat helt befängt. (som man ändå aldrig håller koll på i praktiken)

Jag nästan studsade fram till kvinnan som håller vakt under provtiden. Hon grattade mig och jag nästan svävade ut igenom dörren. Ut till sommaren. När jag kom ut gav jag upp ett glädjetjut och nästan dansade över gården.
Först ringde jag pappa, han blev jätteglad och grattade mig så hjärtligt. Försökte få tag på både Emma och min bror, men ingen svarade. Whatever!
Ringde och bokade uppkörning...men precis som jag misstänkt så låg tiden himla långt fram. Men jag bokade den ändå. Kan alltid hålla utkik efter återbud på deras hemsida. :P

Nu är jag helt vimsig, vet inte riktigt vad jag ska göra. Arbeta imorrn iaf. Och fått mitt sommarschema. Jag är hungrig, varm och törstig. Borde verkligen få något i magen, lyckades trycka i mig två mackor i morse. Jag var så spänd och ville bara rymma någonstans.

Näe..det blir väl matdags nu.
Åh...gud,,,jisses..Vad glad jag är nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback