Another list...

*Dina värsta inköp:
Oj, många. bland annat en mascara, (bara kladdade), hårspännen (satt extremt löst) och mycket annat

*Dina bästa minnen;
Hm. Måste vara studenten, Prag-resan, när jag träffade Thomas, när jag bytte från Std till Uddevalla´s gymnasium, samt första gången jag flyttade hemifrån

* Pinsamma händelser:
faktiskt inget jag kan komma på såhär direkt, kanske att man råkat gå in i någon dörr ute på stan, snubblat och trillat osv...men inget jätte-pinsamt

* Värsta du vet
Mycket. Dålig service i butiker, gnälliga gamlingar, puckade fjortisar, skitiga hem, att misslyckas, vinter och kyla är nog bland det allra värsta

* Senaste köpna pryl/prylar
Några blå pärlor för öronen på Åhléns, ögoncreme samt ett nagellack

* Vad vill du handla härnäst:
Den där uuursnygga tröjan på B.Young och de söta trosorna på Lindex :)

*Vad skulle du aldrig ha i inredningsväg?
Fula, stormönstrade gardiner á la 70tal, samma sak på tapeter. Retro är inte min grej

* Vad saknar du i hemmet.
Mer smågrejer, kanske fler växter, ett vindspel till balkongen, gärna en lite större förvaringshylla för handdukar osv på badrummet

* När är du mest nöjd med ditt utseende:
När jag har nytvättat hår, några snygga kläder på mig och gärna fina örhängen till.

*Du skulle aldrig göra....
Hoppa bungy-jump, hålla i någon orm/spindel ..huuuu

* Bästa stället att slappa på sommaren:
Med glass på bryggan eller också på en het klippa någonstans. Sandstränder är inte fel det heller
Eller på sjön i båten

* Sommarprodukter du inte är utan:
Solskyddsfaktor, afterSun-gel, Balsam/hårinpackning, hudkräm, och gärna ett snyggt nagellack.

* Vilka färger tar du aldrig på dig
Orange (fy fan), mint/ärtgrönt, beige (jag ser ut som en deg...), och alla sorter utav lila!


* Favoritsmycken
Gärna något med pärlor, snäckskal och annat pärlemorskimrande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback