Sitter vid nya datorn då

Jahapp...sitter vid laptopen nu. Lite ovan vid såna här tangenter plus att det känns lite skumt att vara utan dator-mus. Men sånt vänjer man sig vid ju.
Ledig idag, ska jobba tills på fredag sedan. Till helgen blir det förmodligen ett besök hos pappa, jobbar mestadels framöver så jag kommer nog inte ifrån varken vid min eller hans födelsedag. Förresten
så nämnde pappa att han nu sett mitt foto i GT, han tyckte det blev jättebra ;)

Har iaf uträttat vettigheter här hemma, städat och plockat undan skräp. Kört en tvättmaskin, plockat ur diskmaskinen. Har massa kartonger o bråte i hallen som ska forslas bort, likaså glasflaskor och pant. Ringde även och bokade om en tandläkare tid, och ringde Jotex angående några fakturor. Rättare sagt, fakturor jag inte fått.

Var och såg Beck-filmen "Skarpt läge" i fredags. Var riktigt bra, handlingen var väldigt aktuell i dagens samhälle. Nu väntar vi på att "Pirates of the Carabbian 2" ska släppas...den som heter "Död mans kista"  Blir bio-premiär för den på onsdag.

Har kollat på mitt schema framöver och det är ganska tätt med jobbdagar. På fjordens första dag är jag ledig, liksom på avslutning, kul! =)

Jag hoppas att det vi drömt om kan bli sant till hösten, jag hoppas verkligen på det. Hade varit så skönt.
Dock har jag lite beslutsångest,,,men det är en annan historia.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback