High heels?

Jag funderar på att införskaffa någon slags sko med klack. Jag vet dock inte vilka, modellen får ju inte vara för "festlig" eftersom jag vill kunna använda dem till vardags. Dessutom är det onödigt med riktiga finskor eftersom jag kommer att gå till vardags med dem, på grus, gräs, och asfalt.
Egentligen är sko-köp det värsta, det går aldrig att bestämma sig och man prova oändligt många par. Sedan är det priset en stor hake. ibland är priserna på tok för höga.
Tror de dyraste skor jag köpt var mina ankelboots i mocka med låg klack. Kostade ca 500, men då hade jag fått arv-pengar utav mormor.

hm, ja..vi får se. Ska snart till Torp för att utnyttja mina trevliga presentkort. Tänker försöka fynda rejält på alla underbara reor. Älskar reor! finns det något roligare än att hitta den där ursnygga tröjan för mer 'än halva priset ? =)

Är så himla trött idag. Har snart avverkat mitt tio dagars-schema och det känns! i rygg, nacke, osv. *pjuh* Men sedan är jag ledig i två sköna dagar. Har räknat  lite och det ser ut att bli mycket bättre i slutet av augusti. Härligt! =)

imorrn måste jag till skattemyndigheten och denna vecka måste jag även ringa csn. Har några frågor som måste ha svar på.

Har varit på fjorden två kvällar också. Vädret gick ju knappast att klaga på, fast första kvällen vi var ute höll vi på att svimma, alla tre. Värmen har verkligen slagit klorna i Sverige.

Nu ska jag försöka vara vaken en stund till. Astrött!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback