Depend nagellack

Införskaffade ett nytt Depend nagellack idag. Tycker de är så praktiska, de lacken. Små flaskor, varför köpa en stor flaska då nagellack torkar ihop relativt snabbt? Och sedan är dem billiga, och har så många fina nyanser att välja mellan. Köpte ett rosa med lite glitterkorn i, fint på sommaren.  Ska fixa mina finger och tånaglar ikväll, tänkte jag. Klippa dem, fila dem och smörja nagelbanden.
Letade efter fodral till solglasögon också, hittade inga! :/ Vill ogärna ha repor på solisarna.

Sitter just nu och bara pustar ut. Imorse var det härligt klimat, det hade regnat under morgonen/natten vilket kändes! Luften var fräsch och härlig. Men så under dagen har solen tittat fram och nu är det nästan lika varmt igen. Jobbade idag, slapp ta så många rum. Fick ordna med annat istället.

Måste äta snart också, förbaskat hungrig. Blir nog något grillat idag. Annars har jag bara druckit och ätit en banan idag. Nu ska jag kolla efter bio-platser.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback