De hade rätt...

Enligt några väder-gubbar  tidigt i våras, så skulle sommaren 2006 bli riktigt varm. Orsaken tordes vara att vi hade en sådan smällkall o lång vinter. Och de verkar fanimig ha rätt! De senaste dagarna har varit dallrande heta...jag vet inte hur jag ska klä mig för att inte försvinna i en pöl på marken.
Har haft halternecklinne och en kjol idag....men det kändes knappt.

´Visst är det skönt att slippa vantar, halsdukar, äckligt tjocka jackor o annat...men då ska man 1)vara helt kry 2) nästan inte göra någonting. Jobbade idag och det känns som om hotellet skulle smälta ihop. :S Druckit vatten som en gnu har man gjort också.
Tur iaf att hotellet har dusch på sina omklädningsrum.....och så slet jag upp en nagel idag. Aj.

Idag kom också vår golvskåp/hylla till badrummet, perfekt! Trodde inte att det skulle anlända förrän nästa vecka..men dem är verkligen snabba i leveranserna. Har dock inte monterat ihop det, funderade på att göra det själv men jag vet inte. Så trött efter allt spring idag. Ska iaf bli underbart att få organisera upp röran i badrummet. Ska göra en riktig röjare.


Ska se ifall jag orkar göra något vettigt nu. Vill bli helt bra i halsen och nosen också.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback