Blekning

Bleker mitt hår nu, och det kliar som fan! =( nackdelen med gör-det-hemma produkter, luktar hemskt, kliar hemskt. Däremot är det lättare att färga/bleka ett kort hår, framför långt. Mycket lättare :P

Var en soft dag idag, inte alls mycket att göra, härligt! Slapp stressa halvt ihjäl mig, och man slapp att smälta bort för idag har det mestadels regnat. Skönt. När jag hörde ösregnet imorse drog jag en lättnadens suck. Det har varit a pain in the ass att jobba såpass mkt i den här hettan. Speciellt när man har ett sådant fysiskt krävande jobb. Men idag var luften ren och frisk...mmm!  Och nu är det bara en dag kvar, sen är man ledig. Finally!

Måste dammsuga senare, håller också på att tvätta. Massa tvätt nu efter alla svettiga dagar.
Efter jobbet idag så drog jag till Body Shop, tänkte att även dem hade rea men det var mest tråkiga grejer de sålde ut. Bland annat några små duschcreme´s flaskor med stark doft av frukt, o sedan luktade jag på deras omtalade "Vanilla" serie. Urk. Avskyr stark vaniljdoft och likaså stark cocosdoft. Man får huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback