Satans Internet....!

Vet inte vad som tagit åt mitt internet de senaste dagarna, arbetar såå segt! Skulle i vissa fall kunna gå till grannstaden och tillbaka, utan att något har hänt. :S Arla´s hemsida t.e.x är stört omöjlig att öppna, sidan är kritvit och datorn tänker för fullt. Men absolut inget händer. Så jädra frustrerande.

Var hos Ams idag, mötte någon sömnig tant som sa att jag antingen skulle återkomma på fredag eller tisdag. Tror jag tar fredag iaf, ju snabbare man kan sparka igång de här maskineriet desto bättre. Frågade ifall hon trodde att det skulle ta väldigt lång tid innan min akassa kommer igång, och det kunde hon inte svara på. Men nu behöver jag studieintyg iaf, vilket jag fixar på fredag. Shit, kom på att jag måste ringa HR om det där. Åhhh. alla dessa kom-ihåg-saker. Men!!, känner jag akassan rätt så kommer det vara ett jäkla krånglande nu. Men å andra sidan, har faktiskt både AMS och dem själva försäkrat att jag ska kunna "ta" upp tråden igen, eftersom jag att bara pausade stämplandet. Jaja... vet i fan hur det ska gå...

Färdig med psykologiarbetet idag, och har mer kommit igång med resultat delen på samhällsuppsatsen. Känns bra, den bävade jag mest för. Sedan har vi råkat ut en irriterande sak; biljäveln fick massa anmärkningar på besiktningen så nu måste man betala ytterligare 2000 kr för några sketna leder och bromsgrejer o skit till bilen! Dessutom visade det sig att vi tydligen har vissa lampor som ur funktion på bilen också! *suck* Kan ingen svara på varför ALLT ska hamna i december månaden? Vad är meningen, poängen med det?!! >_< Förra året var det inga problem med besiktningen, nää, men då råkade Thomas glida av vägen o in i ett jäkla räcke! Så det blev verkstads utgifter......*mummel*

Måste söka MASSOR av jobb de här dagarna också. Vore väl tusan om man inte fick något nu, delvis mer erfarenhet + att man innehar körkortet . Undra om Ams skrev ned det, förresten? Sa nämligen att jag fått körkort, då hon frågade ifall några förändringar gällande uppgifter om mig skett. Måste kolla extra på fredag så de fått med sig den informationen.

Har städat som en dåre här ikväll och tänkte nu skriva lite mer på arbetet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Klassfika, fredag, kl 11, kochs.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback