Nu är det segt...

Ja, mycket som ska göras inför skolan, behöver iofs inte lämna in förrän efter nyår om jag måste men ändå. Har den vämjliga boken att läsa över julen. Blä! men jag måste ta mig igenom det, inte så mycket att göra åt det.

Idag har jag inte gjort mycket vettigt, varit på psykologilektion. Näst sista nu, pratade om it-samhället. Sedan lämnade jag in mitt numera fullständiga projektarbete, tack gode gud så är det äntligen färdigt! 23 sidor slutade allt på, har skrivit så tangenterna glödde.
Sedan var vi tvungna att fylla i nån tjatig utvärdering på datorn,, fattar inte skolans fullständiga fixering vid sådana. Vi har fyllt i såna hela hösten, minst 5 stycken, ändå var man tvungen att återigen göra det igen :S

När jag kom hem var jag dödligt hungrig och lagade mat direkt. Sedan satt jag o pluggade en stund, en halv sida kvar nu på psykologin, gött! =) Efter det, vid sextiden gick jag ut på min dagliga promenad, kollade även upp vad granar kostade. Iaf dem som säljs bortanför Konsum. Rätt dyra, 150 spänn för en grön enkel gran(!) Varför det priset? Hur svårt kan det vara att fälla/hugga ned granjäveln? Kan nog knappast ta mer än 5 minuter. :(
Men, i värsta fall får vi vänta ända tills på fredag att ta hem en gran, som vanligt är december en månad som innebär ett fullständigt slukande av pengar.

Förresten har kylan kommit nu, smällde till o blev minusgrader igår. Enligt Thomas var det -4 inatt och idag har det pendlat mellan en minus till två minus grader. Rena köldchocken med tanke på den tidigare ljumma hösten.

Groteskt trött är jag nu. O imorrn är jag ledig. Men måste ringa massa telefonsamtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback