Ett nytt år i antågande

Årets sista dag, 2006 var rätt omvälvande och händelserikt för mig. Tänkte skriva nyårsblogg imorrn om året som gick, vad som hände, både i min lilla värld och även i den stora vida världen...:P
men det blir imorrn det...

Känner mig mest seg och inte alls på humör för att fira nåt nyår. Vad exakt är det som är så fantastiskt egentligen? Folk köper tonvis med mat, bjuder hem massvis med folk eller svirar upp sig till tänderna för någon fest. Dessutom läggs säkert flera tusentals kronor på några jädra raketer.
Ja, detta låter säkert otroligt negativt, men jag kan tyvärr inte säga annat just nu. Not in the mood at all för något firande...

Förresten, vi åker om exakt en vecka. Om en vecka ligger jag förmodligen på stranden och gottar mig. Såklart ser jag fram emot resan, men det känns lite surt att det bara är en veckas vistelse. Hade varit skönt med några månader.....istället.

nu tänkte jag röja undan det sista...sen vet i fåglarna vad jag riktigt ska göra. Borde väl maila några lärare angående mina studier. Roman analysen känns jäkligt avlägsen kan jag säga....=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback