Christmas is coming...

Jaa, inget nytt direkt, men det börjar verkligen dra ihop sig nu. inte många dagar kvar till julen. Hittade faktiskt julstjärnan tillslut, låg högst upp i ett skåp. Och så har jag pyntat mer här hemma, måste dock skaka julglittret utomhus innan jag kan använda det, det var massvis med barr i det från förra granen.

Annars har inte mycket hänt, var på julbord igår. Thomas jobb som stod för det. Var iaf jätteroligt att få klä upp sig. Hade svart, glansig klänning (har faktiskt bara använt den en gång innan, och det var på Lucia 2002 ..!), en svart kofta, mörkgröna höga stövlar, ett guldigt halsband och så hade jag hittat ett par jättefina örhängen på HM. Typ som runda silver plattor med silvrigt glitter i. Sedan satte jag upp halva håret och lockade resten av det. ;)

Maten var jättegod på Gustavsberg och ganska mycket folk var där också. Och Lena serverade faktiskt där, alltså Lena från Riverside. Hon berättade en hel del om det stället, och jag säger såhär; jag är SÅ glad över att vara därifrån. Det verkar ha blivit madhouse totalt.  Var en rätt kul kväll, varken åt eller drack så mycket däremot. Fattar inte folk som äter som galningar på julbord...hur orkar man?! Jag smakade på en del såklart, speciellt lax ;P Och sedan smakade jag på ny drink, Äpple-Vanilj smak....lovely! =)

Idag har jag också pluggat som en galning. Skrivit nästan färdigt psykologi arbetet, hoppas nu bara skrivaren pallar med ett tag till. Bläckpatronen behöver snart bytas ut och jag har ont om pengar ...;S Har även hunnit läsa kapitlet om It-samhället och tänkte försöka printa ut sammanfattningen till projektarbetet. Jag vill få undan allt plugg nu! Gaah, måste skriva massa ansökningsbrev också.

Läste andra inlägget från Emma ikväll!,,,ooh, det är såå spännande att läsa dina inlägg!! Skriiiv, för allt du är värd, babe. Förresten har du varit iväg redan i en vecka nu.....:S

Jag börjar faktiskt få lite resfeber inför vår semester. Alla möjliga tankar far igenom huvudet på mig, tänk ifall det är värsta snöovädret så inte planet kan lyfta från Landvetter? Eller om det ösregnar och blåser halv orkan på Teneriffa? Eller att vårt bagage hamnar i typ Kambodja istället? Ahhh.
Måste göra massor denna vecka, lämna in skolgrejer, besöka AMS, besöka ung -mottagningen. Försöka iaf...det verkar lättare att kunna få komma in på Köket i Sthlm än in dit iaf....

Nej, nu ska jag kolla på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback