Blivit blondin + deppighet

Jag är olidligt trött och ska snart sova, offrade mig natten till idag att åka med Thomas på hans nattjobb. Jag skulle nog inte överleva som nattarbetare, hela natten gick bra, kände mig pigg osv. När vi kom hem somnade jag som en sten och vaknade vid 9-tiden och mådde pyton. Orsak? Omkastad sömn och mat. Inget kan förstöra mig så mycket som det. Ragglade in i köket och försökte äta lite mat, gick inget vidare. Mådde jävligt illa och trodde att jag skulle spy. Och nej, jag är INTE gravid, jag mår ALLTID så efter att t.e.x varit uppe jättesent eller inte sovit alls om natten. (att jag skriver detta beror på att så fort jag säger att jag mår illa, äter lite/mycket, är irriterad, har ryggsmärtor etc..så får folk för sig att jag är GRAVID. Men så är det alltså inte...!)
Lyckades somna igen vid halv elva och sov till tolv. Så hela dagen idag har jag mått uselt, ögonen har svidit och jag känt mig så himla slut.

Trots detta shoppade jag lite saker på Åhléns, hårsnoddar, ny mascara (varför suger alla mascaror?!, klumpar, spindelben, kladdig, fäller etc...har fan inte rååd med någon Lancome eller någe sånt nu!!), en concealer och ett paket blonderingscreme. Väl hemma smorde jag in håret med cremen och tänkte att efter 15 min så ska jag kolla hur det blivit. Jag tyckte, efter 15 min, att jag kunde ta några minuter till. Det var nära att sluta i katastrof. Jag kunde ha blivit platinablond. =( Men tack och lov blev det inte så, sköljde ur cremen med en faslig fart då jag insåg var detta barkade hän.
Men, det märktes jag var blivit mycket brunhårig på sistone för jag nästan flämtade till så jag såg hur färgen blivit. Inte fult, men ovant...haha :P

Förutom att jag är/varit så trött, så är jag less på mycket annat. Måste ta ett harvande med AMS på tisdag, vilket kommer troligen innebära massa tjat, ältande och annat jobbigt. Dessutom måste jag snarast möjligt göra färdigt mina rester för skolan. Och....söka jobb. Har iofs skickat iväg flera ansökningar men jag skickar för allt jag orkar...ändå.

Har ni sett
detta? Eh, fattar inte det. Är inte speciellt tekniskt insatt egentligen, hatar teknik, bilar o annat jox. Bilar vill jag bara köra och datorer vill jag bara använda, inte pilla med sidor osv.

Nu ska jag sova innan jag slocknar vid datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback