Är ni sugna?

Jag funderade fram och tillbaka, hit och dit. och slutligen gjorde jag slag i saken, jag säljer min äkta Fendi Spy-bag över Tradera. Anledningen är inte att jag ogillar väskan, men jag använder den rätt sällan. Den är förvisso jättepraktisk och rymlig, men då man sällan behöver en såpass stor väska känns det dumt att ha den bara liggande här hemma. Så nu får folk slåss om den på Tradera. Så lägg bud så det ryker om det ;)

Annars har det inte hänt mycket idag, skjutsade Thomas syster till Kampenhof. Sedan hade jag fått en iskall klump i magen, tänk ifall mitt pass lik förbaskat var för gammalt? Tänk om jag fastnade på Landvetter o vi kommer inte iväg pga mitt pass?! Jag tog med mig passet o efter Kampenhof blev det polisen. Och nejdå, passet kunde användas i flera år till. Tack gode gud....

Sedan for jag hem för nästa otrevliga överraskning, trafiksskolan som krävde in det sista på min skuld. 1 735 kr. Helvete. Men vi fixade det. Jag tog tusenlappen jag fått i julklapp och så min egen från mitt konto. Det kändes så skönt att äntligen vara kvitt skulden nu. Har även dammsugit ur bilen och tvättat golvmattor osv.

Nu vet jag inte. Samvetet säger åt mig att a) söka jobb, b) plugga. Båda är ungefär lika roliga...:S Men det blir nog söka jobb. Är väldigt envis och målmedveten nu....är egentligen oroad över mötet på AMS den andre men jag orkar inte deppa ihop totalt. Det löser ju ingenting det heller....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback